حرفه ای ها
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : amir hossein jamali

مسابقه اتومبیل رانی در آندروید با Drag Racing v1.0.10


 

 

بازی های مسابقه ماشین همواره هوادارن بسیاری را در گوشی های موبایل دارد.حال نیز بازی ماشین مسابقه ای Drag Racing v1.0.10 که یکی از بازی های زیبا برای گوشی های آندروید می باشد را در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده ایم. این بازی که دارای 40 مدل اتومبیل مسابقه ای می باشد یک بازی کم حجم و هیجان انگیز برای گوشی های آندروید است.
 
http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/7/Drag_Racing_v1.0.10_Android%5BYekMobile.Com%5D.jpg
 

 

 

ادامه مطلب "مسابقه اتومبیل رانی در آندروید با Drag Racing v1.0.10"
 

 

نسخه دیگری از پرندگان عصبانی برای آندروید Angry Birds v1.5.3


 

 

بعد از موفقیت های بازی هیجان انگیز پرندگان خشمگین حال نسخه دیگری با عنوان کامل Angry Birds v1.5.3 برای گوشی های آندروید ارائه شده است.
بازی پرندگان عصبانی یک بازی بسیار جذاب می باشد که بدون شک با بازی کردن آن معتاد آن بازی می شوید بازی که در طی چند ماه کاربران بسیار فراوانی را به خود اختصاص داده است و دارای مراحل بسیار زیاد و سرگرم کننده می باشد.این بازی که امروز برای گوشی های آندروید در سایت یک موبایل قرار گرفته چندمین نسخه از Angry Birds می باشد.گرافیک بالا و صداگذاری بسیار حرفه ای و هماهنگ و دارای بودن مراحل بسیار زیاد و هیجان انگیز بودن از ویژگیهای این بازی android می باشد.
 

 
نسخه دیگری از پرندگان عصبانی برای آندروید Angry Birds v1.5.3
 

 

 

ادامه مطلب "نسخه دیگری از پرندگان عصبانی برای آندروید Angry Birds v1.5.3"
 

 

بازی Dante THE INFERNO v1.16 آندروید


 

 

بازی بسیار جذاب Dante THE INFERNO v1.16 که در سایت یک موبایل برای گوشی های آندروید منتشر شده است.این بازی یک بازی جنگجویانه و زیبای شمشیری می باشد که داستان جالب و مراحل مختلف بازی از برتری های این Game آندروید می باشد.
 
بازی Dante THE INFERNO v1.16 آندروید
 

 

 

ادامه مطلب "بازی Dante THE INFERNO v1.16 آندروید"
 

 

بازی هیجان انگیز اینبلید برای آندروید Enblade 1.0 Android Game


 

 

باز هم آندروید و بازی جدید تحت عنوان Enblade 1.0 که هم اکنون از سایت یک موبایل برای دانلود آماده است.این بازی که از گرافیک خوبی برخوردار است یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبکی خاص می باشد.کاراکترهای متفاوت و جذاب بازی و دارای بودن 50 مرحله از ویژگی های این بازی متفاوت آندروید می باشد.

بازی هیجان انگیز اینبلید برای آندروید Enblade 1.0 Android Game
 
 

 

 

ادامه مطلب "بازی هیجان انگیز اینبلید برای آندروید Enblade 1.0 Android Game"
 

 

بازی ماشین محشر گانگستر Gangstar: Miami Vindication آندروید


 

 

بازی بسیار زیبا و جذاب Gangstar: Miami Vindication که شرکت Gameloft آن را در سال 2011 منتشر کرده است.اینم بازی در سبک جی تی ای می باشد.
یعنی می توانید در شهری بزرگ چرخ بزنید و وسایل نقلیه دیگری را مانند موتور و خودرو های سبک و سنگین و دوچرخه بگیرید و در شب یا روز به گشت و گذار در شهر بپردازید. این بازی که بیش از 75 مرحله زیبا دارد و تولیدی شرکت گیم لافت برتری کامل واضحی نسبت به دیگر بازی های در این سبک دارد. گانگستر بازی زیبایی که در شهر میامی می باشد که برای گوشی های آندروید قابل نصب و اجرا می باشد
 
بازی ماشینیGangstar: Miami Vindication
 

 

 

ادامه مطلب "بازی ماشین محشر گانگستر Gangstar: Miami Vindication آندروید"
 

 

بازی پازل فکری فوق زیبا برای آندروید Puzzle Blox Arcade v2.3.2


 

 

بار دیگر بازی فکری پازلی تحت عنوان Puzzle Blox Arcade v2.3.2 برای گوشی های آندروید آماده دانلود می باشد.یکی از زیباترین بازی های آندروید که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و همیشه نسخه ها جدید آن از یک موبایل . کام منتشر می شود.این باز که در سال 2011 ارائه شده است دارای 120 مرحله زیبا و حالات گوناگون است که حال آماده دانلود می باشد.
 

 

پازل آندروید
 

 

 

ادامه مطلب "بازی پازل فکری فوق زیبا برای آندروید Puzzle Blox Arcade v2.3.2"
 

 

بازی بسیار زیبای Grandma VS Mice 1.0 برای آندروید


 

بازی جدید و جذاب Grandma VS Mice را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای گوشی هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد. که با فرمت apk از یک موبایل آماده دریافت میباشد.

 

بازی آندروید

 

 

ادامه مطلب "بازی بسیار زیبای Grandma VS Mice 1.0 برای آندروید"
 

 

نسخه جدید بازی بیلیارد آندروید Pool Master Pro v1.2


 

 

سری جدید بازی محبوب بیلیارد که تحت عنوان Pool Master Pro v1.2 در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است,یکی از بازی های زیبای موبایل مخصوص گوشی های آندروید می باشد که دارای چندیدن بازی بیلیارد مانند : 8ball و 9ball و ... می باشد.
 
بیلیارد
 

 

 

ادامه مطلب "نسخه جدید بازی بیلیارد آندروید Pool Master Pro v1.2"
 

 

بازی محبوب Jet Fly (Plus) v4.5.0.5 مخصوص آندروید


 

 

بازی زیبای Jet Fly (Plus) v4.5.0.5 که یکی از بازی های محبوب در گوشی های اندروید می باشد.امروز در سایت یک موبایل منتشر و برای دانلود قرار داده شد.
گرفتن ستاره ها و مراحل متعدد و سرگرم کننده که در سبکی کلاسیک و ویژه می باشد از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.این بازی دارای 98 مرحله می باشد که برای مدت زیادی شما را سرگرم خواهد کرد.
 

بازی محبوب اندروید
 

 

 

ادامه مطلب "بازی محبوب Jet Fly (Plus) v4.5.0.5 مخصوص آندروید"
 

 

لذت ماهیگیری با بازی Big Sport Fishing 3D v1.14 برای آندروید


 

 

گوشی هایی که سیستم عامل آندروید دارند بدون شک جز بهترین گوشی هایی می باشند که بازی و نرم افزارهای جدید به روزی را دارند.
بازی زیبای Big Sport Fishing 3D v1.14 که یک بازی ماهیگیری جذاب می باشد به کمک سنسور های گوشی قابلیت چرخش با حرک گوشی و احساس حرکت مچ در بازی با تکان دادن مچ دست و.... را داراست. این بازی که آخرین نسخه آن را در سایت یک موبایل قرار داده یم هم اکنون با لینکی مستقیم آماده دانلود است.
ماهیگیری موبایل
 

 

 

ادامه مطلب "لذت ماهیگیری با بازی Big Sport Fishing 3D v1.14 برای آندروید"

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار آندروید و آدرس appsandroid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 57124
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1